Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook pokazuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście technologicznym, ekonomicznym i społecznym, z uwzględnieniem uwarunkowań, jakie stwarza otoczenie, a także różnorodnych konsekwencji innowacji a także przejawów oporu przed ich wdrażaniem. Podjęta została także tematyka kształtowania innowacyjnego społeczeństwo a także oczekiwań względem innowatorów. Twórca koncentruje się na zagadnieniach poszukiwania, wdrażania i realizowania innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji do innowacji, bezpieczeństwo własności intelektualnej a także wspieranie i finansowanie działalności innowacyjnej. Opisuje także sposoby i narzędzia zarządzania innowacjami. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest problematyka diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami, rozpatrywany na przykładzie funkcjonowania sektora teleinformatycznego, ze względu na wysoki poziom jego innowacyjności.Treść książki uzupełniona jest o krótkie teksty − „kapsułki” − które pozwalają praktycznie spojrzeć na zagadnienie zarządzania innowacjami. Zawierają one przykłady innowacyjnych przedsiębiorstw a także słynnych innowatorów, mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących świeżych pomysłów rozwojowych dla własnych firm. Załączniki obejmują formularz identyfikacji innowacji, ankietę umożliwiającą zdiagnozowanie stanu systemu zarządzania innowacjami a także przykładową procedurę wdrażania innowacji. Książka ebook adresowana jest do dwóch grup Czytelników: właścicieli, menedżerów i specjalistów nastawionych na tworzenie nowatorskich rozwiązań i kreowanie pomysłów, które wspierałyby rozwój przedsiębiorstwa, a także pracowników naukowych uczelni wyższych i ośrodków badawczo-rozwojowych i studentów poszukujących aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętej innowacyjności. Marcin Karlik – lekar nauk ekonomicznych, absolwent studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii a także studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Pracownik Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu. Specjalista ds. marketingu i public relation; autor strategii promocyjnych tego Ośrodka a także kreator licznych projektów w zakresie promocji, marketingu, public relations i fundraisingu; dziennikarz, redaktor portalu www.polskieserce.pl. Twórca i współautor wielu artykułów poświęconych problematyce innowacji w społeczeństwie informacyjnym, w globalnej przestrzeni, także w segmencie „network goods”; zastosowaniu technologii teleinformatycznych, ICT; sektora high-tech, transferu wiedzy i niezłych praktyk.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie |
Autor: | Karlik Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.