Średnia Ocena:
Zarządzanie Turystyką w Kryzysie - Edukacja i Marka
Książka ebook jest wynikiem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnorakich poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie teoretyków z praktykami zaowocowało identyfikacją ważnych kłopotów branży turystycznej w kontekście aktualnych kłopotów politycznych i gospodarczych, procesów i wydarzeń naturalnych, jak też zmieniających się potrzeb klientów. Uznano, że do aktualnych ważnych czynników sukcesu przedsiębiorstw lecz także regionów turystycznych należą wsparcie ze strony systemu edukacyjnego a także przemyślany i systematycznie realizowany proces zarządzania marką organizacji, czy regionu. Zaproponowany układ opracowań nie wyczerpuje problematyki zarządzania turystyką w kryzysie. Niemniej jednak mamy nadzieję, że teksty zamieszczone w książce pdf staną się inspiracją do dalszych badań lecz i wdrożeń ich efektów w praktyce zarządzania turystyką jak też edukacji kadr dla turystyki w Polsce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie Turystyką w Kryzysie - Edukacja i Marka |
Autor: | Bednarczyk Małgorzata, Wszendybył-Skulska Ewa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie Turystyką w Kryzysie - Edukacja i Marka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!