Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą okładka

Średnia Ocena:


Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Prosto powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak ciężko wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby własnych klientów,- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,- umiejętnie wypromujesz własną markę,- staniesz się wiarygodny dla własnych klientów,- klient zostanie z tobą na długo.

Szczegóły
Tytuł Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Autor: Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.