Średnia Ocena:
Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Prosto powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak ciężko wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby własnych klientów,- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,- umiejętnie wypromujesz własną markę,- staniesz się wiarygodny dla własnych klientów,- klient zostanie z tobą na długo.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
Autor: | Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!