Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków okładka

Średnia Ocena:


Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków

Książka ebook stanowi uzupełnienie wcześniejszych opracowań autorów: Założyć firmę i nie zbankrutować. Aspekty prawne a także Założyć firmę i nie zbankrutować. Aspekty zarządcze – napisanych pod redakcją Sławomira Sojaka (Difin 2009). Zawiera opis kilkunastu przypadków firm o ugruntowanej pozycji rynkowej, firm już nieistniejących a także podmiotów dopiero rozpoczynających działalność. Prezentacja każdego z przypadków składa się z trzech części: wprowadzenia, części zasadniczej a także pytań i poleceń do rozwiązania. Wprowadzenie zawiera krótki opis problemu, cel dydaktyczny, literaturę potrzebną do analizy a także przedmiot akademicki, na którym dany przypadek może być analizowany – ze wskazaniem liczby godzin przeznaczonych na analizę. Tradycyjne ćwiczenia różnią się od analizy przypadków, dlatego wprowadzeniem do szczegółowych analiz jest epizod wskazujący, w jaki sposób można wykorzystywać analizę przypadków w edukacji akademickiej.

Szczegóły
Tytuł Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków
Autor: Sojak Sławomir
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.