Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki okładka

Średnia Ocena:


Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

"Zakamarki marki" to: zero teorii, sama praktyka, polski twórca w polskich realiach, najbardziej aktualna wiedza. Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania niezbędna ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie wspaniałych biznesów upada w ciągu pierwszych paru lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli lub pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując własną firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Spisał tę książkę, opierając się na własnych doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.Autor napisał po kolei wszystkie kluczowe kwestie, jakie ty, czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, klasyczny dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz również czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej cię interesują: silna marka, strategia komunikacji marki, identyfikacja wizualna, nowy marketing, case studies. Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, jak to zrobić!

Szczegóły
Tytuł Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Tkaczyk Paweł
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • poziomka

    Zalecam szczególnie osobom prowadzącym własny biznes. Ja po tej lekturze zmieniam wszystkie oferty i stronę internetową mojego przedsiębiorstwa. Na prawdę ABC marketingu, must read dla każdego.

  • Maciej Michalak

    Dla mnie, początkującego przedsiębiorcy, ksiażka okazała się bardzo pomocna. Twórca bardzo rzetelnie i merytorycznie omówił wszystkie strategie dotyczące marketingu i promocji, co wiecej omówił kilka chwytów, które można zastosować na konsumencie, żeby osiągnąc własny cel. Zalecam wszystkim

  • Alicja Gadzińska

    Interesujesz się marketingiem i promocją? Masz dosyć nudnych regułek, terminów i wykresów? "Zakamarki marki" to idealna alternatywa dla podręczników i encyklopedii. Klarowne informacje, ciekawostki, przykłady i analiza najpopularniejszych marek. Doskonała książka ebook zarówno dla laików jak i specjalistów. Spraw, by Twoja firma bądź działalność, zaczęły przynosić wymarzone zyski.

  • Sajdzia

    "Zakamarki marki" to jedna z lepszych, o ile nie najlepsza, książka ebook o sztuce budowania swojej marki. To co wyróżnia ją od innych ebooków z tej dziedziny to fakt, że napisana jest przez polskiego autora, a tym samym dostosowana do polskich realiów - polskich przedsiębiorców i polskiego rynku konsumenta. Zero teorii, czysta praktyka. Polecam.