Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole okładka

Średnia Ocena:


Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole

Książka ebook przeznaczona jest dla nauczycieli i rodziców, którzy chcą zapewnić dzidziusiowi lepsze szanse edukacyjne. Jest to źródło wiedzy przydatnej do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z dziećmi, które nie osiągnęły jeszcze pełnej gotowości do podjęcia nauki w klasie pierwszej. Dzięki publikacji nauczyciele i rodzice pogłębią i uporządkują własną wiedzę na temat oczekiwań, którym musi sprostać dziecko, żeby być dobrym uczniem. Książka ebook tłumaczy także, w jaki sposób poprzez proces uczenia się można korzystnie wpływać na rozwój dzidziusia a także w jaki sposób opracować program wspomagania rozwoju umysłowego dziecka. Pozycja ma charakter przystępnie napisanego podręcznika. Zawiera psychologiczne i pedagogiczne podstawy a także zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające intensywnemu wspomaganiu rozwoju umysłowego. Pokazywane zajęcia z dzieciakami opracowane są tak, żeby można je realizować w domu, w przedszkolu, a także w szkole.

Szczegóły
Tytuł Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole
Autor: Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacja Polska
Rok wydania: 2009
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Dorota Tomaszewska

    Bardzo przydatna pozycja dla wszystkich osób zajmującymi się pracą z dziećmi. Nie tylko pracą terapeutyczną.

  • Eliza

    W dzisiejszych czasach na rynku wydawniczym pojawia się dużo nowości edukacyjnych. Zarówno debiutanci, jak i doświadczeni autorzy pragną zainteresować nas własnymi publikacjami, które nierzadko pomagają szerzej otworzyć oczy na pewne aspekty, podejść do nich od innej strony. Zdecydowanie taką lekturą jest książka ebook Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej: „Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci, które rozpoczną naukę w szkole”.Autorki, jak same stwierdzają, wydały tę pozycję dla nauczycieli i rodziców, którzy są zainteresowani podnoszeniem kompetencji edukacyjnych własnych dzieci. Aktualna, atrakcyjna, a przede wszystkim prosto dostępna książka ebook pełniąca jednocześnie rolę poradnika, porusza kluczowe kwestie dotyczące oczekiwań, jakim musi sprostać dzidziuś chcące wykazać się w szkolny środowisku, ustaleń, mówiących o jego dojrzałości szkolnej oraz, co najważniejsze, podkreśla jak kluczowe jest wspomaganie dzieci na różnorakich płaszczyznach rozwojowych i oferuje ułatwiające to zabawy, które mimo własnej prostoty są doskonałym materiałem dla rodziców i pracujących z dzieciakami pedagogów.Mimo że jest to pozycja naukowa, czyta się ją z łatwością, a nawet przyjemnością, bo łatwy i zrozumiały język, a także podział na podrozdziały ułatwia zapoznawanie się z lekturą, a poruszane tematy są przedstawione tak plastycznie i ciekawie, że czytelnik z chęcią zagłębia się w omawiane kwestie. Dodatkowo, mając kontakt z dziećmi, autorki stworzyły publikację opartą nie tylko na teorii, lecz i praktyce, przytaczając swoje efekty badań i odwołując się do doświadczeń pedagogicznych, wpływających na autentyczność publikacji.Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Pedagodzy wiedzę, poprawiającą jakość prowadzonych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rodzice cenne info ułatwiające z powodzeniem przeprowadzić opisywane w publikacji zabawy podnoszące gotowość dzieci do nauki w klasie I, a studenci pedagogiki inspirację i świadomość, że czasem wystarczą proste, codzienne przedmioty, a nie wyszukane nowości, by wzbudzić w dzidziusiowi zainteresowanie i zapał do pracy.To pozycja godna polecenia i naszej uwagi, gdyż przybliża teoretyczne podstawy systemów edukacyjnych, wyjaśnia, co zrobić, kiedy dzidziuś nie jest gotowe do podjęcia wyzwań szkolnych, odnosi się do codziennych doświadczeń uczniów, na przykład wpływu telewizji na rozwój czy poczucia sprawstwa, a po każdym merytorycznym wprowadzeniu przedstawia ciekawe zabawy, ćwiczenia i zadania, przyczyniające się do intensywnego wspomagania rozwoju dzidziusia (jest to na tyle atrakcyjne, że przytoczone zabawy są przedstawione schematycznie, dzięki czemu możemy je przemieniać i przekształcać w zależności od upodobań i potrzeb dziecka).Jedyny minus, który zauważam, to prezentowanie zabaw i przywoływanie odpowiadających im plansz, których potem nie wyjaśniono. Autorki przedstawiły schematyczne rysunki, z czego wytłumaczyły tylko część. Jak korzystać z najciekawszych, najbardziej rozbudowanych, pozostaje niestety tajemnicą. Jednak przy tak wielu walorach owej publikacji, powyższe niedociągnięcia są niemal niezauważalne. Po zapoznaniu się z lekturą mogę śmiało powiedzieć, że jest to perełka, którą powinien przeczytać każdy, kto nawet w minimalnym stopniu ma wpływ na wychowanie i edukację dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nierzadko to, co dla nas jest zadaniem prostym, dzidziusiowi sprawia problemem, a to, co nam wydaje się słuszne, z punktu widzenia pedagogiki kształtuje u naszych podopiecznych złe nawyki. "Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkole" rozjaśnia nam dużo takich codziennych sytuacji i wpływa na poprawę zachowania wobec dziecka. Możemy ją zatem potraktować jako pomoc, a nie kolejną rozprawę naukową ludzi, z którymi nierzadko się nie identyfikujemy.