Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki. Część 3 okładka

Średnia Ocena:


Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki. Część 3

Książeczki z tej serii zawierają zestaw zadań, które umożliwiają: utrwalanie, doskonalenie i poszerzanie umiejętności matematycznych, rozwijanie zdolności logicznego i krytycznego myślenia, stymulowanie poznawczej i twórczej aktywności, wzmacnianie zaciekawienia matematyką, poznanie jej użyteczności w życiu codziennym. Zgromadzony w czterech zeszytach materiał idealnie uzupełni zajęcia szkolne i uatrakcyjni samodzielną pracę dzidziusia w domu.

Szczegóły
Tytuł Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki. Część 3
Autor: Dejko Jadwiga
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Pryzmat
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki. Część 3 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki. Część 3 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Anonim

    Książka ebook jest super, doskonała na nudy i brzydką pogodę.

  • Anonim

    Polecam, dla dzieci to fantastyczna pozycja. Rodzic tez ma frajdę kiedy bawi się z dzieckiem.

  • Śnieżynka

    Fajne zadania, zakupione po raz drugi dla drugiego dziecka. Uczą logicznego myślenia.

  • Aleksandra Pawlak

    Idealnie napisana książka, przemyślane zadania z zastosowaniem zasady stopniowania trudności. Takie zadania powinny znajdować się w podręcznikach, z których uczą się dzieci. Nawet najprostsze ćwiczenia wymagają zaangażowania dziecka, uruchamiają myślenie, spostrzegawczość i rozwijają logiczne myślenie.