Zachowania konsumentów na rynku okładka

Średnia Ocena:


Zachowania konsumentów na rynku

Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań nierzadko zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka ebook jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być również przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.

Szczegóły
Tytuł Zachowania konsumentów na rynku
Autor: Rudnicki Leszek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zachowania konsumentów na rynku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zachowania konsumentów na rynku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.