Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W języku angielskim różnicę między słowami pomagać i sprzedawać stanowią zaledwie dwie litery. Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie starczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników też z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o "słodkich kociakach". Atrakcyjność i niecodzienne cechy twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia swojej marki w sieci. Czas zaniechać pościgu za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: "Jak mogę pomóc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wtedy może on stać się twoim klientem na całe życie. Książka "Youtility" pomaga odrzucić przestarzałe sposoby marketingowe i oferuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, żeby twój marketing stał się naturalnie przydatny. Przełomowa filozofia youtility, którą pokazuje Baer, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach między firmami a klientami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? |
Autor: | Baer Jay |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Interesująca koncepcja. Zalecam osobom pracującym w marketingu.
Masz przed sobą dwie strony internetowe aptek - jedna, na której zawarte są wyłącznie zdjęcia, nazwy i ceny lekarstw a także drugą ze szczegółowymi opisami działania, wskazaniami, przeciwwskazaniami, zamiennikami leku. Którą wybierzesz? Oczywiście tą drugą. Zabiegi te w dzisiejszym świecie stosowane są celowo, bo nie starczy już dobre rozformowanie firmy i jej produktów/usług. Trzeba szczególnie zapaść w pamięć konsumentów i sprawić, że będą chcieli do nas wracać. "Youtility" to książka, w której znalazły się bezcenne porady, w jaki sposób działać, żeby uzyskać zrealizować ten cel. Polecam!