Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? okładka

Średnia Ocena:


Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

W języku angielskim różnicę między słowami pomagać i sprzedawać stanowią zaledwie dwie litery. Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie starczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników też z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o "słodkich kociakach". Atrakcyjność i niecodzienne cechy twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia swojej marki w sieci. Czas zaniechać pościgu za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: "Jak mogę pomóc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wtedy może on stać się twoim klientem na całe życie. Książka "Youtility" pomaga odrzucić przestarzałe sposoby marketingowe i oferuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, żeby twój marketing stał się naturalnie przydatny. Przełomowa filozofia youtility, którą pokazuje Baer, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach między firmami a klientami.

Szczegóły
Tytuł Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?
Autor: Baer Jay
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Youtility. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • ipor

    Interesująca koncepcja. Zalecam osobom pracującym w marketingu.

  • Kardaliczka

    Masz przed sobą dwie strony internetowe aptek - jedna, na której zawarte są wyłącznie zdjęcia, nazwy i ceny lekarstw a także drugą ze szczegółowymi opisami działania, wskazaniami, przeciwwskazaniami, zamiennikami leku. Którą wybierzesz? Oczywiście tą drugą. Zabiegi te w dzisiejszym świecie stosowane są celowo, bo nie starczy już dobre rozformowanie firmy i jej produktów/usług. Trzeba szczególnie zapaść w pamięć konsumentów i sprawić, że będą chcieli do nas wracać. "Youtility" to książka, w której znalazły się bezcenne porady, w jaki sposób działać, żeby uzyskać zrealizować ten cel. Polecam!