YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa okładka

Średnia Ocena:


YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa

YouTube jest od lat jednym z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na YouTube; lecz czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób YouTube przemienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka ebook pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także autorów – amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się YouTube znacząco zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym.

Szczegóły
Tytuł YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa
Autor: Burgess Jean, Green Joshua
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Adam Sielatycki

    Jean Burgess i Joshua Green analizują fenomen YouTube i starają się znaleźć odpowiedzi na zapytanie o to, co stoi za olbrzymią popularnością tego portalu. Czynią to w sposób daleki zarówno od zbanalizowanych i uproszczonych analiz, jak i ciężkich, naukowych opracowań. Z godną podziwu przenikliwością przyglądają się strukturze YouTube, roli użytkowników (amatorów a także mniej albo bardziej profesjonalnych twórców) w tworzeniu treści portalu, a także jego historii. Omawiają wybrane, nierzadko „klasyczne” produkcje umieszczone na YT a także dyskurs kształtujący się wokół nich (komentarze i odpowiedzi innych użytkowników). Cytują specjalistów w dziedzinach współczesnych mediów, socjologii a także kulturoznawstwa. Analizując skomplikowaną (i stale budzącą emocje) kwestię praw autorskich, stawiają zapytania o rolę tradycyjnych „dostawców” kultury (takich jak koncerny muzyczne) w dobie internetowej „kultury uczestnictwa”.

  • Lady Death

    Treść ciekawa, lecz cena jest nieadekwatna. Nieco nad 200 stron, format zeszytu, miękka okładka i szary papier - 38 zł???