Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
YouTube jest od lat jednym z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na YouTube; lecz czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób YouTube przemienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka ebook pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także autorów – amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się YouTube znacząco zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa |
Autor: | Burgess Jean, Green Joshua |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Jean Burgess i Joshua Green analizują fenomen YouTube i starają się znaleźć odpowiedzi na zapytanie o to, co stoi za olbrzymią popularnością tego portalu. Czynią to w sposób daleki zarówno od zbanalizowanych i uproszczonych analiz, jak i ciężkich, naukowych opracowań. Z godną podziwu przenikliwością przyglądają się strukturze YouTube, roli użytkowników (amatorów a także mniej albo bardziej profesjonalnych twórców) w tworzeniu treści portalu, a także jego historii. Omawiają wybrane, nierzadko „klasyczne” produkcje umieszczone na YT a także dyskurs kształtujący się wokół nich (komentarze i odpowiedzi innych użytkowników). Cytują specjalistów w dziedzinach współczesnych mediów, socjologii a także kulturoznawstwa. Analizując skomplikowaną (i stale budzącą emocje) kwestię praw autorskich, stawiają zapytania o rolę tradycyjnych „dostawców” kultury (takich jak koncerny muzyczne) w dobie internetowej „kultury uczestnictwa”.
Treść ciekawa, lecz cena jest nieadekwatna. Nieco nad 200 stron, format zeszytu, miękka okładka i szary papier - 38 zł???