Średnia Ocena:
Wzrost
Książka ebook Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać własny ideał. Odwołując się do barwnych historii z swojego doświadczenia, a także przyglądając się z najbliższa sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, twórca książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują efekty znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w własnych kategoriach i mogą maksymalizować dochody w długim okresie. Na podstawie niezwykłej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos a także Innovent – występuje zależność przyczynowo-skutkowa między umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a efektami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” – przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.- Książka ebook Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem nieustanny się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności pomiędzy zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a efektami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.- Następnie w ramach dalszych dociekań badacze postanowili przyjrzeć się „czarnej skrzynce” w postaci umysłu konsumenta. Odwołali się do badań neurobiologicznych, żeby obserwować poziom zaangażowania klienta i mierzyć jego podświadome reakcje. Na tej podstawie chcieli ustalić, czy najlepsze firmy wyodrębnione w ramach Stengel Study w większym stopniu niż pozostałe przedsiębiorstwa kojarzą się ludziom z ideałami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wzrost |
Autor: | Stengel Jim |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wzrost PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!