Średnia Ocena:
Wykorzystanie e-learningu w polskich uniwersytetach w aspekcie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy
Monografia dotyczy problematyki e-learningu, jego wykorzystania w procesie kształcenia w szkolnictwie wyższym w Polsce a także jego roli w rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Temat ten jest bardzo aktualny i stosunkowo rzadko podejmowany w polskim piśmiennictwie ekonomicznym. Praca idealnie wpisuje się w nurt badań ponad gospodarką opartą na wiedzy, a wynikające z analiz wnioski mogą być wykorzystane do kształcenia polityki edukacyjnej w Polsce, żeby wypracować model lepszego dopasowania szkolnictwa wyższego do potrzeb społecznych. Fragment recenzji prof. dr hab. Marzenny Anny Weresy
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wykorzystanie e-learningu w polskich uniwersytetach w aspekcie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy |
Autor: | Pleśniarska Aleksandra |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wykorzystanie e-learningu w polskich uniwersytetach w aspekcie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!