Średnia Ocena:
Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak nierzadko klienci ukrywają własne prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.Nowe sposoby sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym: jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów jak przyciągnąć uwagę klienta co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco) jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży |
Autor: | Panek Paweł Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Złote Myśli |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!