Średnia Ocena:
Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek? Kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów a także raportów z badań – wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy – skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji pomiędzy wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnorakich sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W własnych tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności a także empirycznych badań ponad specyfiką szkolnej codzienności. Element pierwsza podręcznika liczy 8 rozdziałów, druga – 6, a trzecia – 9 (w sumie 23 rozdziały).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Profesjonalne |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!