Średnia Ocena:
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Recenzowany zestaw obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka wyjątkowo kluczowa we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej wciąż poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to wynik autorskich badań empirycznych, tak kluczowych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo UMCS |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!