Współczesne transgresje. Tom 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes okładka

Średnia Ocena:


Współczesne transgresje. Tom 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes

"Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii "Współczesne transgresje", zatytułowanego "Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes", jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku a także prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się nawzajem na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić".  Ze Wstępu

Szczegóły
Tytuł Współczesne transgresje. Tom 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współczesne transgresje. Tom 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współczesne transgresje. Tom 2. Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.