Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne okładka

Średnia Ocena:


Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne

"Książka »Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne« to już siódma publikacja z serii »Współczesne media«, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie »media informacyjne« nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej."Ze Wstępu

Szczegóły
Tytuł Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współczesne media. Tom 2. Media informacyjne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.