Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, ale nieustanny się ważnym fragmentem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnorakimi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […] »Współczesna psychologia mediów. Nowe kłopoty i perspektywy badawcze«, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę między okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie wynikiem bądź wpływem mediów i prowadzili badania ponad typowymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano czytelnikom refleksję ponad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) a także świeżymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różnorakie ośrodki naukowe z całej Polski." fragment Wstępu Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książka ebook super, bardzo ciekawa, naprawdę warto przeczytać Zalecam