Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań ponad reklamą w naszym państwie (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najwieższych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej też stanowi atrybut tej pracy. Twórca zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i nierzadko również dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, lecz także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (…) Profesjonaliści znajdą w niej dużo cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków a także osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? |
| Autor: | Łuczaj Kamil |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Zakład Wydawniczy Nomos |
| Rok wydania: | 2016 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.