Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? okładka

Średnia Ocena:


Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?

Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań ponad reklamą w naszym państwie (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najwieższych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej też stanowi atrybut tej pracy. Twórca zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i nierzadko również dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, lecz także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (…) Profesjonaliści znajdą w niej dużo cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków a także osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej

Szczegóły
Tytuł Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Autor: Łuczaj Kamil
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Zakład Wydawniczy Nomos
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.