Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić własne umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. "Na rynku księgarskim znajduje się wiele pozycji poświęconych teorii marketingu, lecz bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca." Prof. dr hab. Krzysztof Obłój, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego "Nie sądzę marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisanych wskaźników w literaturze przedmiotu a także przykłady ich zastosowań." Prof. dr hab. Jerzy Dietl, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości "Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu ciężko o rozwój pożytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to chyba nie rozumiemy go w pełni. Książka ebook jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, lecz i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć też kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie." Prof. Henryk Sterniczuk, University of New Brunswick, Kanada "Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ebook ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć wyjątkowo cennej wiedzy operacyjnej." Barbara Pałdyna, Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers – dział doradztwa podatkowego "Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej – CO zrobić, jak zmierzyć efekt i wyciągnąć wnioski. Idealnie radzą sobie z taktyką, lecz nie zawsze wybierają właściwe cele – wówczas wyniki ich pracy niczemu nie służą. Książka ebook zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii." Rafał Szczepanik, Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Wskaźniki marketingowe |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.