Wpływ teorii Jerzego Wróblewskiego na współczesne prawoznawstwo okładka

Średnia Ocena:


Wpływ teorii Jerzego Wróblewskiego na współczesne prawoznawstwo

Minęło dwadzieścia lat od śmierci jednej z najwybitniejszych postaci nauki prawa – Profesora Jerzego Wróblewskiego. Jego twórczość wyznaczała kierunki niemal we wszystkich obszarach prawoznawstwa, czego dowodem jest olbrzymi dorobek naukowy − nie tylko w ilości napisanych przez niego prac (około 800 pozycji), lecz też w nowatorstwie naukowym − który wpływał na myśl prawniczą zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jesteśmy przekonani – jako redaktorzy tej książki – że idea ta została, przynajmniej w pewnym zakresie, zrealizowana. Mamy jednak nadzieję, że książka ebook ta rozpocznie wydawniczy proces refleksji naukowej ponad jego twórczością i jako pierwsza, która skupia w sobie krytykę (w najszerszym tego słowa rozumieniu) jego dorobku naukowego, będzie inspiracją do dalszych opracowań.

Szczegóły
Tytuł Wpływ teorii Jerzego Wróblewskiego na współczesne prawoznawstwo
Autor: Bekrycht Tomasz, Zirk-Sadowski Marek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wpływ teorii Jerzego Wróblewskiego na współczesne prawoznawstwo w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wpływ teorii Jerzego Wróblewskiego na współczesne prawoznawstwo PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.