Wirtualne targowisko. Tom 1. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie okładka

Średnia Ocena:


Wirtualne targowisko. Tom 1. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

W zbiorze znajdują się efekty badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów a także przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego.W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców a także profesjonalistów starających się przemienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne potyczki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą też dużo poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury a także oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na zapytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę kłopotów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach a także wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.

Szczegóły
Tytuł Wirtualne targowisko. Tom 1. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Elipsa
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wirtualne targowisko. Tom 1. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wirtualne targowisko. Tom 1. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.