Czytaj więcej:
Zobacz podgląd W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
![W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji okładka](/image/W-glowie-sie-nie-miesci-2-Dzienniczek-emocji-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji
To, co nie mieści się w Twojej głowie, zmieści się w tym dzienniku! Dzięki niemu odkryjesz emocje na nowo! A może będziesz w stanie się z nimi zaprzyjaźnić? Z dzienniczkiem możesz pracować na dużo sposobów – spisując własne uczucia, rozwiązując quizy i zagadki, rysując, naklejając. To doskonały sposób, żeby w lekki sposób nauczyć się więcej o sobie samym. Do dzieła! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Ameet |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
W głowie się nie mieści 2. Dzienniczek emocji PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!