Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury okładka

Średnia Ocena:


Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury

historia upowszechniania kultury w Polsce zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kultury koncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturze instytucje upowszechniania kultury znaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwie wzory aktywności kulturalnej Polaków Podręcznik przeznaczony dla: studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologii nauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polsce pracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnej wszystkich zainteresowanych kulturą w Polsce

Szczegóły
Tytuł Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury
Autor: Kargul Józef
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.