Unity i C#. Podstawy programowania gier okładka

Średnia Ocena:


Unity i C#. Podstawy programowania gier

Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity! Poznaj środowisko pracy Naucz się tworzyć sceny Buduj interesujące projekty Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier a także różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów pokazywanych na różnorakich urządzeniach a także obsługa różnorakich języków skryptowych zadecydowały o wyjątkowej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, ale obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce pdf sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Dynamicznie się dowiesz, co trzeba zrobić, żeby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą nieźle przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie własnej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i łatwo do celu — właśnie tak nauczysz się Unity! Instalacja i przegląd środowiska pracy Podstawowe operacje i komponenty Unity Tworzenie skryptów a także kompilacja projektu Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja Podstawy programowania w języku C# Typy danych i konstrukcje programistyczne Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Szczegóły
Tytuł Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ross Ewa, Ross Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Unity i C#. Podstawy programowania gier w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Unity i C#. Podstawy programowania gier PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.