Ulga na złe długi – w pytaniach i odpowiedziach okładka

Średnia Ocena:


Ulga na złe długi – w pytaniach i odpowiedziach

W publikacji kompleksowo omawiamy zasady rozliczenia ulgi na złe długi zarówno po stronie sprzedawcy jak i nabywcy. Uwzględniamy zmiany, które obowiązują od 2019 r. Czytelnik znajdzie odpowiedź na m.in. na pytania: Kiedy przesunięcie terminu płatności zwalnia z obowiązku korekty odliczonego VAT Jak zapłata przez faktora wpływa na prawo do korekty u wierzyciela i obowiązek u dłużnika Czy zapłata tylko całej kwoty podatku na rachunek VAT oznacza, że sprzedawca nie może skorzystać z ulgi na złe długi Czy wierzyciel może skorygować VAT, gdy dłużnik przemienił formę prawną prowadzonej działalności Czy wierzyciel traci prawo do ulgi na złe długi, gdy umorzył dług Jak powinna wyglądać ponowna korekta, gdy wierzytelność sprzedano za mniejszą kwotę Czy wystawienie weksla swojego zwalnia z obowiązku korekty Ponadto informujemy jak zapisywać ulgę na złe długi w JPK_VAT zarówno po stronie sprzedawcy, jak i nabywcy.

Szczegóły
Tytuł Ulga na złe długi – w pytaniach i odpowiedziach
Autor: Jasiński Marcin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Infor
Rok wydania: 2019
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ulga na złe długi – w pytaniach i odpowiedziach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ulga na złe długi – w pytaniach i odpowiedziach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.