Tworzenie gier na platformę Android 4 okładka

Średnia Ocena:


Tworzenie gier na platformę Android 4

System operacyjny Android podbił rynek smartfonów, a obecnie uczestniczy w potyczce o panowanie na tabletach. Własną pozycję zawdzięcza wyjątkowo intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, szerokim możliwościom dostosowania do swoich potrzeb, genialnej wręcz integracji z usługami firmy Google a także niewyobrażalnej ilości dostępnych aplikacji. Te wszystkie możliwości czynią z niego idealną platformę dla wszystkich programistów pragnących stworzyć nową grę i zdobyć popularność. Jak się do tego zabrać? Odpowiedzi dostarcza ta książka. W trakcie lektury poznasz cały proces tworzenia gry działającej zarówno na smartfonie, jak i na tablecie. Już tylko mały krok dzieli Cię od stworzenia pierwszej strzelanki 2D z tłem przewijanym z góry do dołu, a następnie czegoś bardziej zaawansowanego w trójwymiarze. Grafika 3D, sztuczna inteligencja przeciwników, zaawansowane wyniki graficzne - to wszystko masz na wyciągnięcie ręki. Ponadto dowiesz się stąd, jak wykrywać kolizje, sterować postaciami a także zapewnić najwyższą wydajność Twojej grze. Książka ebook ta poprowadzi Cię krok po kroku poprzez rozwój dwóch różnorakich gier komórkowych, począwszy od pomysłu, a na kodzie skończywszy. Sięgnij po nią i opublikuj własną pierwszą grę w Google Play!

Szczegóły
Tytuł Tworzenie gier na platformę Android 4
Autor: DiMarzio J.F.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Tworzenie gier na platformę Android 4 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Tworzenie gier na platformę Android 4 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • tamides

    Książka ebook jest bardzo przydatna dla pragnących dowiedzieć się w jaki sposób stworzyć coś za pomocą OpenGL na przykładzie tworzenia prostej gry. Twórca książki w łatwy sposób omawia każdą linijkę kodu co jest bardzo przydatne dla tych co jeszcze nie mieli styczności z OpenGL. W książce pdf omówiony jest też sposób w jaki tworzone są silniki gier. Zalecam tą książkę każdemu.