Średnia Ocena:
Two Worlds 2 - poradnik do gry
Tutorial do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń a także ich konsekwencji w dalszej rozgrywce.Skrócona odsłona spisu treści:-[Wprowadzenie]-[Mapy Świata]-[Zadania główne – Prolog] Ucieczka z więzienia-[Zadania główne – Epizod 1] Dostać się do Hatmandoru-[Zadania główne – Epizod 1] Pustynna brama-[Zadania główne – Epizod 1] Wtyka; Eskorta-[Zadania główne – Epizod 1] Przesyłka; Dostawa-[Zadania główne – Epizod 1] Likwidacja; Kapitan-[Zadania główne – Epizod 1] Klątwa Gorlaga; Stare rany-[Zadania główne – Epizod 1] Mistrz gildii magów; Żołądek Bestii-[Zadania główne – Epizod 1] Kryształowa armia; Droga do Wieży-[Zadania główne – Epizod 1] Wieża Kłów-[Zadania główne – Epizod 2] 'David jestem...'; Student Sarius-[Zadania główne – Epizod 2] Wieczór kawalerski; Studentka Angie-[Zadania główne – Epizod 2] Esej Angie; Dr Annaya-[...] liczba wszytkich rozdziałów: 126Informacja o grzeDruga element gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.Gra Two Worlds II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Odsłona językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie państwie to: z polskimi napisami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Two Worlds 2 - poradnik do gry |
Autor: | Justyński Artur Arxel |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | GryOnline |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Two Worlds 2 - poradnik do gry PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!