Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ta książka ebook to wynik niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w niełatwych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak stale przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata świeżych mediów. „Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to nierzadko pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Potem zapadła cisza. A później niespodziewanie okazało się, że Twitter stał się najistotniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Lecz oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter przemienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju świeżych mediów. I o tym jest ta książka”. Ta książka ebook to jednak nie tylko opowiadanie o Twitterze, lecz i o świecie świeżych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii |
Autor: | Mistewicz Eryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Bardzo niezła pozycja dla zaczynających przygodę z twitterem. Zalecam serdecznie.
O twitterze nie wypada pisać dużo, najlepiej w 140 znakach albo mniej. Zalecam każdemu, kto chciałby lepiej poznać to medium
Zostawiłam sobie dwa dni na napisanie recenzji tej książki, chciałam ją bardziej przemyśleć. Jeden z użytkowników Twittera uświadomił mi, że Pan Eryk Mistewicz nie posiada już konta na tym portalu. Użytkownik, który do mnie napisał, zasugerował, że to stawia książkę Eryka Mistewicza w gorszym świetle. Po przemyśleniu tej sprawy, doszłam do wniosku, że fakt posiadania, czy również nie posiadania przez Pana Mistewicza konta na Twitterze, nie ma żadnego znaczenia. Pisząc tę książkę, twórca nie podpisał żadnej przysięgi dożywotniego posiadania konta na portalu Twitter.Książka jest nie tylko interesująca, lecz rady w niej zamieszczone są naprawdę przydatne. Dopiero od niedawna jestem użytkowniczką Twittera, a już w kilka minut po wprowadzeniu niektórych porad autora, moja sytuacja na portalu nieco się zmieniła, oczywiście w pozytywną stronę.Publikację czyta się bardzo szybko, przede wszystkim jest klasycznym poradnikiem, a jej największą zaletą jest to, że jest pozbawiona zbędnych słów. Odnaleźć w niej można wszystko, co potrzebne i naprawdę nic więcej. Użytkownik Twittera, lub ktoś, kto dopiero zamierza tym użytkownikiem zostać, odnajdzie w książce pdf wszystkie przydatne informacje.Oceniłam książkę 9/10, bo zabrakło mi dłuższego opisu tworzenia list na Twitterze, bardziej wyczerpującego wszystkie możliwości. Niemniej jednak, książkę zalecam i sądzę ją za interesującą.