Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich okładka

Średnia Ocena:


Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich

Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie ciekawych zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy również "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi. Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z kłopotem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne sposoby nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, żeby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, omówił swoimi słowami to, co my pragniemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciakom uczyć się od siebie wzajemnie i my uczmy się od nich.

Szczegóły
Tytuł Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich
Autor: Pawlak Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.