Trzy filary biznesu w Internecie okładka

Średnia Ocena:


Trzy filary biznesu w Internecie

Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci a także Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się też jakie są najczęstsze błędy firm, pragnących świadomie budować własny potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!

Szczegóły
Tytuł Trzy filary biznesu w Internecie
Autor: Jellinek Ryszard
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Jellinek
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Trzy filary biznesu w Internecie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Trzy filary biznesu w Internecie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Anonim

    Myślę, że tę książkę poleciłabym nie tylko ludziom, którzy zajmują się marketingiem. To pozycja dla osób, które prowadzą biznes i chcą uporządkować sobie info odnośnie tego co zlecają lub agencji lub freelancerom. Po lekturze będzie im łatwiej rozmawiać o sprawach marketingu, o social media i o tym dlaczego niektóre działania są lepsze od innych.

  • Anonim

    5 gwiazdek za przejrzysty layout, ciekawą treść, łatwy mowa i przystępne informacje.

  • Anonim

    Digital marketing to dziś bardzo szerokie zagadnienie. Sama korzystam z pomocy agencji, która lepiej niż ja zna się na internetowej promocji, lecz dzięki tej książce pdf zrozumiałam o co dokładnie chodzi w świecie m.in. social media. Teraz już wiem jak rozmawiać o sprawach marketingu i kontrolować wyniki, które osiąga moja firma.

  • Anonim

    Super książka, nie tylko dla profesjonalistów. Każdy kto zaczyna biznes, lub prowadzi już kilka lat i ma kłopoty z nowoczesnym marketingiem, powinien ją przeczytać. Będę zalecać znajomym.

  • Anonim

    Wszystkie najistotniejsze narzędzia marketingowe zebrane w jednym miejscu, nareszcie! Książka ebook powinna leżeć na biurku każdego marketingowca!

  • Anonim

    Według mnie to pozycja obowiązkowa, jeśli chodzi o tegoroczną literaturę specjalistyczną. Wiele przejrzystych przykładów, case study, które bardzo lubię, no i maksymalnie łatwo wytłumaczone zagadnienia. Zalecam ją właścicielom firm, którzy chcą wiedzieć jak pracuje dział marketingu (a przynajmniej powinien;), marketingowcom z powołania i dopiero początkującym. Każdy odnajdzie się w tej książce. Polecam!

  • Anna Zalewska

    Zalecam tę książkę. Doskonała dla osób pragnących rozwijać własny biznes lub po prostu zorientować się w narzędziach marketingowych

  • debora

    Miałam okazję przeczytać tę książkę kilka dni temu, kupiłam ją na stronie autora. Myślę, że to jeszcze w tym roku obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy. Nawet, jeśli nie bardzo kojarzycie o co chodzi w e-marketingu to i tak warto przeczytać, ponieważ większość narzędzi jest tak opisana, aby nawet osoby bez podstaw zrozumiały o co chodzi. Super, że pojawiły się również przykłady. 15 letnie doświadczenie autora w marketingu nie bez powodu budzi od razu zaufanie.