Średnia Ocena:
Trzy filary biznesu w Internecie
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci a także Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się też jakie są najczęstsze błędy firm, pragnących świadomie budować własny potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Trzy filary biznesu w Internecie |
Autor: | Jellinek Ryszard |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Jellinek |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Trzy filary biznesu w Internecie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Myślę, że tę książkę poleciłabym nie tylko ludziom, którzy zajmują się marketingiem. To pozycja dla osób, które prowadzą biznes i chcą uporządkować sobie info odnośnie tego co zlecają lub agencji lub freelancerom. Po lekturze będzie im łatwiej rozmawiać o sprawach marketingu, o social media i o tym dlaczego niektóre działania są lepsze od innych.
5 gwiazdek za przejrzysty layout, ciekawą treść, łatwy mowa i przystępne informacje.
Digital marketing to dziś bardzo szerokie zagadnienie. Sama korzystam z pomocy agencji, która lepiej niż ja zna się na internetowej promocji, lecz dzięki tej książce pdf zrozumiałam o co dokładnie chodzi w świecie m.in. social media. Teraz już wiem jak rozmawiać o sprawach marketingu i kontrolować wyniki, które osiąga moja firma.
Super książka, nie tylko dla profesjonalistów. Każdy kto zaczyna biznes, lub prowadzi już kilka lat i ma kłopoty z nowoczesnym marketingiem, powinien ją przeczytać. Będę zalecać znajomym.
Wszystkie najistotniejsze narzędzia marketingowe zebrane w jednym miejscu, nareszcie! Książka ebook powinna leżeć na biurku każdego marketingowca!
Według mnie to pozycja obowiązkowa, jeśli chodzi o tegoroczną literaturę specjalistyczną. Wiele przejrzystych przykładów, case study, które bardzo lubię, no i maksymalnie łatwo wytłumaczone zagadnienia. Zalecam ją właścicielom firm, którzy chcą wiedzieć jak pracuje dział marketingu (a przynajmniej powinien;), marketingowcom z powołania i dopiero początkującym. Każdy odnajdzie się w tej książce. Polecam!
Zalecam tę książkę. Doskonała dla osób pragnących rozwijać własny biznes lub po prostu zorientować się w narzędziach marketingowych
Miałam okazję przeczytać tę książkę kilka dni temu, kupiłam ją na stronie autora. Myślę, że to jeszcze w tym roku obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy. Nawet, jeśli nie bardzo kojarzycie o co chodzi w e-marketingu to i tak warto przeczytać, ponieważ większość narzędzi jest tak opisana, aby nawet osoby bez podstaw zrozumiały o co chodzi. Super, że pojawiły się również przykłady. 15 letnie doświadczenie autora w marketingu nie bez powodu budzi od razu zaufanie.