Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci a także Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się też jakie są najczęstsze błędy firm, pragnących świadomie budować własny potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Trzy filary biznesu w Internecie |
Autor: | Jellinek Ryszard |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Jellinek |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Myślę, że tę książkę poleciłabym nie tylko ludziom, którzy zajmują się marketingiem. To pozycja dla osób, które prowadzą biznes i chcą uporządkować sobie info odnośnie tego co zlecają lub agencji lub freelancerom. Po lekturze będzie im łatwiej rozmawiać o sprawach marketingu, o social media i o tym dlaczego niektóre działania są lepsze od innych.
5 gwiazdek za przejrzysty layout, ciekawą treść, łatwy mowa i przystępne informacje.
Digital marketing to dziś bardzo szerokie zagadnienie. Sama korzystam z pomocy agencji, która lepiej niż ja zna się na internetowej promocji, lecz dzięki tej książce pdf zrozumiałam o co dokładnie chodzi w świecie m.in. social media. Teraz już wiem jak rozmawiać o sprawach marketingu i kontrolować wyniki, które osiąga moja firma.
Super książka, nie tylko dla profesjonalistów. Każdy kto zaczyna biznes, lub prowadzi już kilka lat i ma kłopoty z nowoczesnym marketingiem, powinien ją przeczytać. Będę zalecać znajomym.
Wszystkie najistotniejsze narzędzia marketingowe zebrane w jednym miejscu, nareszcie! Książka ebook powinna leżeć na biurku każdego marketingowca!
Według mnie to pozycja obowiązkowa, jeśli chodzi o tegoroczną literaturę specjalistyczną. Wiele przejrzystych przykładów, case study, które bardzo lubię, no i maksymalnie łatwo wytłumaczone zagadnienia. Zalecam ją właścicielom firm, którzy chcą wiedzieć jak pracuje dział marketingu (a przynajmniej powinien;), marketingowcom z powołania i dopiero początkującym. Każdy odnajdzie się w tej książce. Polecam!
Zalecam tę książkę. Doskonała dla osób pragnących rozwijać własny biznes lub po prostu zorientować się w narzędziach marketingowych
Miałam okazję przeczytać tę książkę kilka dni temu, kupiłam ją na stronie autora. Myślę, że to jeszcze w tym roku obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy. Nawet, jeśli nie bardzo kojarzycie o co chodzi w e-marketingu to i tak warto przeczytać, ponieważ większość narzędzi jest tak opisana, aby nawet osoby bez podstaw zrozumiały o co chodzi. Super, że pojawiły się również przykłady. 15 letnie doświadczenie autora w marketingu nie bez powodu budzi od razu zaufanie.