Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak ważnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Wiele miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu a także symboliki. Lektura dalszej części rozdziału nieźle uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnorakich koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u autorów reklamy, żeby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej |
| Autor: | Kuśpit Małgorzata |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo UMCS |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.