Średnia Ocena:
Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak ważnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Wiele miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu a także symboliki. Lektura dalszej części rozdziału nieźle uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnorakich koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u autorów reklamy, żeby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej |
Autor: | Kuśpit Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo UMCS |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!