Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej okładka

Średnia Ocena:


Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak ważnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Wiele miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu a także symboliki. Lektura dalszej części rozdziału nieźle uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnorakich koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u autorów reklamy, żeby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Szczegóły
Tytuł Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej
Autor: Kuśpit Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Temperament i Kontrola Emocjonalna a Percepcja Reklamy Wizualnej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.