Średnia Ocena:
Telewizyjne debaty polityków jako przykład dyskursu publicznego
"Telewizyjne debaty nieustanny się jedną z najbardziej słynnych form komunikowania się polityków z obywatelami. W trakcie ich nadawania ukazują się kolejne wersji dyskursu publicznego w postaci komentarzy i barwnych polemik. Dla jednych odbiorców są przykładem interesującej publicystyki, dla innych zaś - areną sporów i kłótni pomiędzy przedstawicielami elit rządzących. Jak politycy dyskutują ze sobą w studiu telewizyjnym? Jakich środków werbalnych używają, żeby przekonać swych rozmówców, reporterów i telewidzów? Jaka wreszcie atmosfera towarzyszy ich wypowiedziom? - na te zapytania znajdzie Czytelnik odpowiedź w tej pracy. Książka ebook prezentuje językowe oblicza rozmów polityków z gospodarzami słynnych audycji publicystycznych. Twórca omawia komunikacyjne i perswazyjne właściwości dyskusji w studiu telewizyjnym, kreśląc jednocześnie obraz współczesnego języka polityki. Dr Marcin Poprawa jest językoznawcą, adiunktem w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Zajmuje się współczesną lingwistyką, prowadzi badania ponad mową polityki, ideologiami a także perswazją w różnorakich praktykach dyskursu publicznego. Jego zainteresowania naukowe obejmują analizę dyskursu a także werbalne i niewerbalne aspekty komunikacji społecznej."
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Telewizyjne debaty polityków jako przykład dyskursu publicznego |
Autor: | Poprawa Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | TAiWPN Universitas Kraków |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Telewizyjne debaty polityków jako przykład dyskursu publicznego PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!