Tak, ale też nie. Życiowo o negocjacjach okładka

Średnia Ocena:


Tak, ale też nie. Życiowo o negocjacjach

„To nie jest podręcznik do negocjowania. Poradnik? Instrukcja? Strumień świadomości? Niech będzie, że tak. Możemy za to zdradzić, jaki był nasz pierwotny zamysł. Otóż był prosty: mamy wiedzę i chcemy się nią podzielić. Nie pragniemy się mądrzyć, nauczać – pragniemy się dzielić. Tak zwyczajnie, po koleżeńsku. Stąd również mowa tej książki – potoczny i nie zawsze elegancki. Narracja przypomina trochę rozmowę z kumpelą – nie zawsze po kolei, lecz w końcu wiadomo o co chodzi i się rozumiemy. Nie przeczytasz oderwanych od życia historii, które przydarzają się wszystkim, tylko nie Tobie. Dowiesz się za to, jak nie robić czegoś, na co nie masz ochoty i jak zawalczyć o to, na co ochotę masz wielką. Zatem potraktuj tę książkę jak babskie pogaduchy. Negocjowanie to umiejętność jak każda inna - można się go nauczyć, a później doszkalać bez końca. Można je lubić albo nie. My uwielbiamy i pragniemy się tym podzielić"

Szczegóły
Tytuł Tak, ale też nie. Życiowo o negocjacjach
Autor: Ewelina Domagała, Karolina Słodownik
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PUH Bashesh Marta Nizio-Siara
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Tak, ale też nie. Życiowo o negocjacjach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Tak, ale też nie. Życiowo o negocjacjach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.