Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu okładka

Średnia Ocena:


Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu

Mała przemiana może radykalnie zwiększyć twoją siłę perswazji! Którego słowa powinieneś zacząć dzisiaj używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o nad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi albo rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba? Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa? Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne? Chciałbyś, aby koleżanki się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Lecz jak to wszystko osiągnąć? Poznając tajemnice nauki perswazji. Zaktualizowane i poszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na efektach badań ponad psychologią perswazji, zawiera dużo wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w nad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć olbrzymi wpływ na twój sukces. To naprawdę idealna rzecz. Nie przegap! Daniel Finkelstein, „The Times” Dr Robert B. Cialdini jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu a także autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w nad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną. Piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Efekty jego badań a także artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu. Steve J. Martin jest dyrektorem słynnej firmy doradczej Infuence At Work. Jest współautorem książki Sold!; jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Regularnie prowadzi wykłady z perswazji na Uniwersytecie Cranfield a także w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa.

Szczegóły
Tytuł Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Autor: Martin Steve, Goldstein Noah, Cialdini Robert B.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Tak! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.