Sztuka rynkologii okładka

Średnia Ocena:


Sztuka rynkologii

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Żeby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, ponieważ dzisiaj to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…(z bloga autora)Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!Świat nieco przemienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza chłopczykowi się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, lub że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, stale dużo firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.Ta książka ebook nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli pragniesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte własnej ceny - ta książka ebook nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i pragniesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka ebook jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli pragniesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Szczegóły
Tytuł Sztuka rynkologii
Autor: Kotarbiński Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sztuka rynkologii w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sztuka rynkologii PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Andrzej

    Filiozofowanie, rozwodzenie sie na drobnostkami, malo konkretow i wartosciowej wiedzy.

  • Rochu

    Erudycja najwyższej klasy. Lekkie pióro. "Must read" dla każdego szanującego się marketera. Trochę zabrakło mi osadzenia - twórca zabiera czytelnika na roller-coaster własnych skojarzeń. Chwilę jesteśmy na Ziemi, później skok na Księżyc, by za chwilę opuścić galaktykę...

  • Jan Krzysztof Fedorowicz

    Jedna z najlepszych pozycji o poznawaniu zachowania drugiego człowieka. Ma wpływ na relacje

  • Jan Krzysztof Fedorowicz

    Dobra, lecz czy rewelacyjna. Nie wiem.

  • Jan Krzysztof Fedorowicz

    Tak właśnie powinno się robić prezentacje

  • Jan Krzysztof Fedorowicz

    Zupełnie zmienia punkt widzenia na prezentacje

  • Jan Krzysztof Fedorowicz

    Idealnie napisana pozycja. Inaczej ujęty temat, warte zapamiętania

  • Tirtinia

    "Sztuka rynkologii" to bardzo interesujące podejście do zagadnienia marketingu. To książka, która przede wszystkim zmusi każdego przedsiębiorcę do zadania sobie zapytania "czy mój produkt/usługa w rzeczywistości jest taka, jak ją reklamuję". Jeśli po mini rachunku sumienia odpowiedź będzie pozytywna, można czytać dalej, żeby dowiedzieć się, że każdy rzetelny przedsiębiorca może stworzyć własny swój rynek. Jak? O tym w książce.