Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Żeby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, ponieważ dzisiaj to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…(z bloga autora)Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!Świat nieco przemienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza chłopczykowi się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, lub że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, stale dużo firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.Ta książka ebook nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli pragniesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte własnej ceny - ta książka ebook nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i pragniesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka ebook jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli pragniesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sztuka rynkologii |
Autor: | Kotarbiński Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Filiozofowanie, rozwodzenie sie na drobnostkami, malo konkretow i wartosciowej wiedzy.
Erudycja najwyższej klasy. Lekkie pióro. "Must read" dla każdego szanującego się marketera. Trochę zabrakło mi osadzenia - twórca zabiera czytelnika na roller-coaster własnych skojarzeń. Chwilę jesteśmy na Ziemi, później skok na Księżyc, by za chwilę opuścić galaktykę...
Jedna z najlepszych pozycji o poznawaniu zachowania drugiego człowieka. Ma wpływ na relacje
Dobra, lecz czy rewelacyjna. Nie wiem.
Tak właśnie powinno się robić prezentacje
Zupełnie zmienia punkt widzenia na prezentacje
Idealnie napisana pozycja. Inaczej ujęty temat, warte zapamiętania
"Sztuka rynkologii" to bardzo interesujące podejście do zagadnienia marketingu. To książka, która przede wszystkim zmusi każdego przedsiębiorcę do zadania sobie zapytania "czy mój produkt/usługa w rzeczywistości jest taka, jak ją reklamuję". Jeśli po mini rachunku sumienia odpowiedź będzie pozytywna, można czytać dalej, żeby dowiedzieć się, że każdy rzetelny przedsiębiorca może stworzyć własny swój rynek. Jak? O tym w książce.