Sztuka Kochania Klienta - dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi okładka

Średnia Ocena:


Sztuka Kochania Klienta - dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, dużo natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i wiele porad praktycznych. To książka ebook dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod wobec kosztów, którzy trudno pracują na markę własnej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.

Szczegóły
Tytuł Sztuka Kochania Klienta - dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi
Autor: Tiuryn Anna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sztuka Kochania Klienta - dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sztuka Kochania Klienta - dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.