Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
„Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko”. Dzisiaj podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dziś wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie. Wszyscy musimy być rzutcy, elastyczni i śmiali, a może nawet odrobinę szaleni. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że zostaniemy z tyłu. Jak jednak podejmować ryzyko w sposób inteligentny? Jak nie stawiać wszystkiego na jedną kartę? Na tym Linda Rottenberg zna się jak nikt inny. Jako współzałożycielka i dyrektor generalna Endeavor, największej na świecie organizacji non profit stawiającej na wspieranie dynamicznie rozwijających się projektów biznesowych, przez ostatnie 20 lat pomagała innowatorom w śmiałym planowaniu i mądrej realizacji tych planów.Książka ta stanowi połączenie inspirujących historii z efektami badań i praktycznymi poradami. W ten sposób powstaje mapa pozwalająca ruszyć w drogę i się rozwijać. Rottenberg przybliża nam sylwetki legendarnych przedsiębiorców, takich jak Walt Disney czy Estée Lauder, objaśnia również, w jaki sposób firmy takie jak MTV, GE czy Burberry zaczęły odnosić największe sukcesy, przełamując korporacyjny zastój i obierając przedsiębiorcze nastawienie. Przedstawia nam też niektórych z nad tysiąca przedsiębiorców, którym doradzała. Jedną z takich osób jest Leila Velez, założycielka firmy produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów, która zaczynała od kuchennego zlewu, a dzisiaj zarabia 80 milionów dolarów rocznie. Jak ujmuje to sama Linda: „Ludzi z marzeniami spotykam codziennie. Są tacy sami jak Leila i tacy sami jak ty. Niewykluczone, że podajesz w pracy kawę, a po cichu marzysz o otwarciu swojego mikrobrowaru. Może zrezygnowałeś ze studiów i pragnąłbyś założyć swoją firmę projektową. Może siedzisz właśnie w swoim małym boksie i analizujesz świeży pomysł, który usprawniłby funkcjonowanie zatrudniającej cię firmy. Marzysz o czymś, lecz nie wiesz, jak te marzenia urzeczywistnić. Być możesz zacząłeś już realizować własny pomysł, lecz nie wiesz, jak się dostać na następny poziom. Dowiesz się tego z tej książki”.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Szalony, czyli przedsiębiorczy |
Autor: | Rottenberg Linda |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.