Średnia Ocena:
Szalona noc w Las Vegas
Emily i Ryan spotykają się na konferencji chirurgów w Las Vegas. Ryan zaprasza ją na drinka, a po kolacji i kolejnych drinkach się oświadcza. Lądują w kaplicy ślubnej i hotelowym łóżku. Następnego dnia ona wraca do Seattle, on wyjeżdża na misję zagraniczną. Po pewnym okresie Emily stwierdza, że jest w ciąży. Podróżujący po świecie Ryan nie reaguje na jej mejle. Emily dochodzi do wniosku, że Ryan nie jest dobrym materiałem na ojca i partnera. Gdy zjawia się w jej szpitalu, by przeprowadzić operację, wręcza mu papiery rozwodowe. Ryan jednak nie chce ich podpisać...
Szczegóły
Tytuł
Szalona noc w Las Vegas
Autor:
Ruttan Amy
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Harlequin Enterprises
Rok wydania:
2020
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Szalona noc w Las Vegas w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Szalona noc w Las Vegas PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres
[email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Nazwa pliku: U.M.Ś.TELEFONY.pdf - Rozmiar: 761 kB
Głosy:
0
Pobierz
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Szalona noc w Las Vegas PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
NUMERY TELEFONÓW UM ŚWIDNIK
PARTER
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA
ZAKRES DZIAŁANIA/FUNKCJA POKÓJ TELEFON
BIURO SAMORZĄDOWE
kierownik referatu Michalska Grażyna 007 81 751 76 94
obsługa rady miasta, komisji rady miasta Kasprzak Agnieszka, Gajowiak Dorota 008 81 751 76 93
URZĄD STANU CYWILNEGO
kierownik URZĄDU STANU CYWILNEGO Gaik Małgorzata 020 81 751 76 57
URZĄD STANU CYWILNEGO Pilecka Izabela, Czwal Magda, Papierz Małgorzata; Wójcik Monika 025; 026 81 751 76 57
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
wymiar podatków Głąb Małgosia, Wyskwar Dorota, Pietraś Barbara 017 81 751 76 35
rachunkowość dochodów z majątku gminy Domonik Małgorzata, Lal Beata 023 81 751 76 33
WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
naczelnik wydziału Kasperska Marzena 032 81 751 76 51
ewidencja działalności gospodarczej Pietrzak Anna 006 81 751 76 52
ewidencja ludności Miazek Danuta, Gumienniak Magdalena 018 81 751 76 49
dowody osobiste Kuczyńska Bożena, Szymańska Iza 019 81 751 76 53
biuro obsługi klienta Błaszczuk Anna, Chrześcijanek Andrzej, Bryda Aneta 021 81 751 76 43
biuro obsługi klienta Pędzisz Magda, Kubecka Ewelina 022 81 751 76 09
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
ochrona budynku Szabłowski M., Kubecki E., Konstanciuk Piotr, Surma Piotr, Jamroz W. 003 81 751 76 95
PIĘTRO I
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
naczelnik wydziału Dawidek Małgorzata 106 81 751 76 44
rachunkowość podatków i opłat lokalnych oraz dochody z majątku gminy 107 81 751 76 32
Lenart Izabela, Pitucha Karolina, Bojar Marta, Pawłowska-Morow Anetta
wymiar opłaty i rachunkowość za gospodarowanie odpadami komunalnymi 108 81 751 76 47
Brzozowska Ewa, Smolińska Sylwia
BIURO OBSŁUGI INWESTORA
marketing gospodarczy i rozwój miasta; obsługa inwestora i promocja gospodarcza 109 81 751 76 63
Lis Katarzyna
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
naczelnik wydziału Olechnowicz Maciej 122 81 751 76 83
sprawy komunalne, gospodarka odpadami i ochrona środowiska 111 81 751 76 99
Leniak Mariusz, Sobolewska Agnieszka, Jakubowski Robert
ochrona środowiska Kozieł Ilona, Borowiec -Różycka Magdalena, Stadnik Łukasz 112 81 751 76 24
REFERAT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
kierwonik referatu; zamówienia publiczne Nowakowski Krzysztof, Bednarczyk Leszek 110 81 751 76 20
WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
REFERAT MIESZKANIOWY
kierownik referatu Kurowska Magdalena 116 81 751 76 64
dodatki mieszkaniowe, szkolne i energetyczne Czub Małgorzata, Czechowska Barbara 113 81 751 76 54
sprawy mieszkaniowe Joć-Jóźwik Żaneta 114 81 751 76 75
SAMODZIELNE STANOWISKO
ochrona danych osobowych w jednostkach organizacyjnych gminy Sidor Agnieszka 115 81 751 76 85
WYDZIAŁ FUNDUSZY EUROPEJSKICH
naczelnik wydziału Fijałkowska Karolina 118 81 751 76 71
pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania zadań budżetowych 117 81 751 76 45
Łopatyńska Urszula, Michałowski Maciej, Śliwińska Małgorzata
PIĘTRO II
WYDZIAŁ BUDŻETOWO – FINANSOWY
REFERAT FINANSOWY
kierownik referatu Piwko Krzysztof 205 81 751 76 30
sprawy finansowo – księgowe Wilk Ewa, Wójcik Marcelina, Bogusz Magdalena 206 81 751 76 31
sprawy finansowo – księgowe Plichta Irena, Pyrda Jolanta, Teluk Małgorzata 207 81 751 76 34
Strona 2
WYDZIAŁ INWESTYCJI I NIERUCHOMOŚCI
naczelnik wydziału Harasymiuk Justyna 208 81 751 76 62
REFERAT INWESTYCJI
inwestycje –branża budowlana i drogowa Błaszczak Zbigniew, Niczyporuk Piotr 211 81 751 76 28
inwestycje – branża budowlana i elektryczna Mazurek Artur, Kukawski Andrzej, Pawłowicz Bartek 212 81 751 76 29
inwestycje – branża ogólnobudowlana i drogowa Kozień Przemek, Szczęsna Anna 220 81 751 76 27
REFERAT NIERUCHOMOŚCI
zasoby mienia komunalnego Wasil Lilla, Łysiak Elżbieta 209 81 751 76 77
planowanie przestrzenne Lichota Jerzy, Bogusz Krystyna, Kwiatkowska Jolanta 210 81 751 76 73
zasoby mienia komunalnego, zarządzania grunatami gminy 213 81 751 76 72
Kaliszczak-Pilip Nela, Woźniak Małgorzata, Jóźwik-Besztak Edyta
REFERAT INFORMATYCZNY
kierownik referatu oraz administrowanie siecią komputerową urzędu Szypuła Adam 214 81 751 76 80
wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych Sieńczak Aga, Komsta Tomasz 216 81 751 76 81
PIĘTRO III
BIURO PROMOCJI MIASTA
p.o. kierownik referatu- kontakt z mediami i wizerunek urzędu Łukasik Karol 307 81 751 76 68
współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz kultury; promocja miasta 306 81 751 76 23
Filipek-Pawelec Joanna, Ostrowski Mateusz
WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne oraz powszechny 308; 310 81 751 76 37
obowiązek obrony Wiechnik Zbigniew, Kamela Michał, Sierpiński Andrzej
WYDZIAŁ BUDŻETOWO – FINANSOWY
REFERAT BUDŻETOWY
kierownik referatu Głąb Wiesław 312 81 751 76 55
budżet gminy Charmast Piotr, Cholewa Łukasz 311 81 751 76 56
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
naczelnik wydziału oraz kadry urzędu Podolak Anna 316 81 751 76 07
zarząd budynkiem urzędu, obsługa techniczna Rutkowski Jan A., Kmiecik Waldek 324 81 751 76 39
sprawy płacowo-kadrowe Goś Ewa, Dubaj Katarzyna 317 81 751 76 38
sprawy organizacyjne, sprawy szkoleniowo-socjalne, BHP 315 81 751 76 41
Pilecki Piotr, Berejowska Anna, Łaszyca Grzegorz
archiwum zakładowe Grabowski Wojciech, Stepuch Agnieszka 314 81 751 76 42
zaopatrzenie i gospodarka materiałowa urzędu Szyszka Janusz, Rutkowski Konrad 313 81 751 76 40
WYDZIAŁ OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH
p.o. naczelnik wydziału Zapalska Bożena 320 81 751 76 21
oświata Krzowska Małgorzata, Zarosińska Krystyna 318 81 751 76 22
sprawy oświatowo-społeczne Król Iwona 319 81 751 76 48
PIĘTRO IV
ZAKRES DZIAŁANIA/FUNKCJA POKÓJ TELEFON
burmistrz miasta Waldemar JAKSON 410 81 751 76 02-03-04
sekretarz miasta Ewa JANKOWSKA 411 81 751 76 02-03-04
z-ca burmistrza ds. Społecznych i mieszkaniowych Andrzej RADEK 412 81 751 76 02-03-04
z-ca burmistrza ds. inwestycji i rozwoju Marcin DMOWSKI 413 81 751 76 02-03-04
przewodniczący rady miasta Włodzimierz RADEK 421 81 751 76 15
skarbnik miasta; z-ca skarbnika miasta Janusz DUMIN 406 81 751 76 84
sekretariat Guz Kamila 405 81 751 76 02-03-04
SALA KONFERENCYJNA 415 81 751 76 91
KONTROLA 417 81 751 35 10
BIURO PRAWNE
koordynator- radca prawny Chudek Anna 418 81 751 76 18
obsługa prawna- radca prawny Mostowska Grażyna 419 81 751 76 19
obsługa organizacyjna biura oraz ochrona danych osobowych w UM Winnicka Anna 420 81 751 76 19
1. W ruchu wewnętrznym (centrex) używamy skróconego numeru wybierając ostatnie 3 cyfry numeru tzn. 6xx lub 5xx
2. Przy wyborze ruchu zewnętrznego wybieramy 0 + pełny numer
3. Międzynarodowe 000+numer