
Średnia Ocena:
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych
Treść książki jest wynikiem kilkuletnich badań ponad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji niełatwych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona pomiędzy innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnorakich nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni epizod części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych opisywanej formy kształcenia. Prócz części empirycznej książka ebook zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję ponad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, a także zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych |
Autor: | Gajdzica Zenon |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!