Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
 
            Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych. Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną a także jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości? W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dzidziusiowi edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji a także zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju | 
| Autor: | Toroń Barbara | 
| Rozszerzenie: | brak | 
| Język wydania: | polski | 
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls | 
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar | 
|---|
 
            PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książka ebook super, bardzo ciekawa, naprawdę warto przeczytać Zalecam