
Średnia Ocena:
System informacyjny marketingu
W książce pdf Autorzy w ciekawy sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, metody oceny efektywności a także bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM a także podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | System informacyjny marketingu |
Autor: | Nowicki Adam |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Rok wydania: | 2005 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|

System informacyjny marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!