System informacyjny marketingu okładka

Średnia Ocena:


System informacyjny marketingu

W książce pdf Autorzy w ciekawy sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, metody oceny efektywności a także bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM a także podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Szczegóły
Tytuł System informacyjny marketingu
Autor: Nowicki Adam
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2005
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki System informacyjny marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

System informacyjny marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.