Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?Praca w call center to nie bułka z masłem. Aby podjąć wyzwanie, unieść słuchawkę i wykręcić następny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna też dla Ciebie? Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? Czy cicha wojna pomiędzy call center a działem handlowym to fakt? Pytania można mnożyć... Ta książka ebook to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, lecz nie robisz tego, ponieważ hamują Cię ograniczenia swojej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten funkcjonuje więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się ponad przyczynami i podpowiada wyjątkowo skuteczne rozwiązania. Uwaga! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center |
Autor: | Jasiński Łukasz, Książkiewicz Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.