Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych okładka

Średnia Ocena:


Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych

„Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych” to publikacja posiadająca ważne walory poznawcze i praktyczne, stanowi także inspirację do planowania i podejmowania dalszych badań ponad złożonymi i skomplikowanymi mechanizmami warunkującymi funkcjonowanie sumienia człowieka. Nie ma wątpliwości, iż wielu praktyków, klinicystów czy psychologów sądowo-penitencjarnych z dużym zainteresowaniem i satysfakcją będzie sięgać do książki Ryszarda Stacha, stanowiącej kompendium wiedzy na temat mózgowych organizacji tych czynności psychicznych, które mają wpływ na pełnienie przez sumienie jego adaptacyjnych i regulacyjnych funkcji. Książka istotnie poszerza bowiem wiedzę na temat sumienia, konstruktu guasi-osobowościowego, pełniącego kluczowe funkcje poznawcze, oceniające, kontrolne a także motywacyjne.Z recenzji prof. dr. hab. Józefa K. Gierowskiego

Szczegóły
Tytuł Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych
Autor: Stach Ryszard
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sumienie i mózg. O wewnętrznym regulatorze zachowań moralnych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.