Średnia Ocena:
Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych. Studium teoretyczno-empiryczne
Praca dotyka bardzo ważnej kwestii w edukacji dzidziusia – kształtowania kompetencji emancypacyjnych i to od młodszych lat, autorka podjęła się tego nowatorskiego zadania wśród uczniów wczesnej edukacji, na przykładzie zajęć matematycznych. Jak twierdzi autorka: „Żadne ze gromadzonych w dzieciństwie doświadczeń nie pozostaje bez wpływu na rozwój człowieka. W edukacji człowieka, od jej początku, powinno się uwzględniać to wszystko, co pozwoli obudzić w dzidziusiowi dorosłe poczucie odpowiedzialności i gotowości, przygotować je do dorosłego życia”. Praca porusza nowe, dotychczas nierozpowszechniane wątki. Dlatego jest warta polecenia nauczycielom wczesnej edukacji a także studentom przygotowującym się do wykonywania zawodu nauczyciela.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych. Studium teoretyczno-empiryczne |
Autor: | Dudel Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | ŻAK Wydawnictwo Akademickie |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych. Studium teoretyczno-empiryczne PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!