Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Studio Ghibli. Miejsce filmu animowanego w japońskiej kulturze pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Studio Ghibli. Miejsce filmu animowanego w japońskiej kulturze Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Studio Ghibli. Miejsce filmu animowanego w japońskiej kulturze
Osiemnastu twórców "Studia Ghibli..." ukazuje fenomen, jakim jest japoński film animowany, posługując się przykładem twórczości Studia Ghibli. Analizują oni kolejno produkcje studia, zwracając uwagę na zawarte w nich motywy, przesłanie, koncepcję, inspiracje a także filozofię. Podkreślają szerokie spektrum tematyczne filmów a także kunszt związany z samą techniką animacji. To wyjątkowo cenne źródło wiedzy dla badaczy współczesnej kultury popularnej, filmoznawców, lecz też i dla fanów japońskiej animacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Studio Ghibli. Miejsce filmu animowanego w japońskiej kulturze |
Autor: | Zaremba-Penk Joanna, Lisiecki Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Kirin |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Studio Ghibli. Miejsce filmu animowanego w japońskiej kulturze PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!