Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna okładka

Średnia Ocena:


Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Książka ebook pt. „Strategie produktowe - Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe a także weryfikacja eksperymentalna” jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów, bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr a także usług (tzw. Address Model a także bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce pdf tej stosowane jest podejście ekonomiczne opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. W ten sposób uzyskane predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z efektami eksperymentów ekonomicznych. W książce pdf przedstawione zostały nie tylko efekty istniejących badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, lecz też omówiona została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w okresie tworzenia się a także obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie omówiony został też autorski eksperyment badający wpływ dodawania świeżych wymiarów zróżnicowania produktów na zachowania lokalizacyjno-cenowe producentów. Szczegółowa analiza efektów wraz z opisem stosowanych testów nieparametrycznych do weryfikacji postawionych w książce pdf hipotez pozwala czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą sposobem badawczą od strony praktycznej. Dlatego książka ebook ta dedykowana jest zarówno osobom, które interesują się tematyką strategii produktowych – zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak też osobom, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się przeprowadzać badania eksperymentalne.

Szczegóły
Tytuł Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Autor: Kusztelak Przemysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.