Średnia Ocena:
Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Książka ebook pt. „Strategie produktowe - Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe a także weryfikacja eksperymentalna” jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów, bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr a także usług (tzw. Address Model a także bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce pdf tej stosowane jest podejście ekonomiczne opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. W ten sposób uzyskane predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z efektami eksperymentów ekonomicznych. W książce pdf przedstawione zostały nie tylko efekty istniejących badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, lecz też omówiona została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w okresie tworzenia się a także obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie omówiony został też autorski eksperyment badający wpływ dodawania świeżych wymiarów zróżnicowania produktów na zachowania lokalizacyjno-cenowe producentów. Szczegółowa analiza efektów wraz z opisem stosowanych testów nieparametrycznych do weryfikacji postawionych w książce pdf hipotez pozwala czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą sposobem badawczą od strony praktycznej. Dlatego książka ebook ta dedykowana jest zarówno osobom, które interesują się tematyką strategii produktowych – zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak też osobom, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się przeprowadzać badania eksperymentalne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna |
Autor: | Kusztelak Przemysław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!