Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Marka, czyli wszystko co masz Autor tej książki spisał ją, ponieważ prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu dużo sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:Marketing jest prosty!Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć dynamicznie i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Starczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże ci ona zrozumieć, czym jest marka a także zależności pomiędzy nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od ciebie...Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko |
Autor: | Szczepański Jarek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książka ebook wartościowa i pełna ważnych dla biznesu przykładów. Pokazuje, że opłaca zastanowić się ponad każdą podejmowaną decyzją i zachować zdrowy dystans do rynku, żeby osiągnąć korzystne rezultaty. Pełna metafor zmuszających do uruchomienia fantazji i spojrzenia na te same tematy z różnorakich perspektyw. Lubisz zarządzać? - sięgnij po Strategiczny Brand Marketing!
idealnie spisane kompendium zarządzania markami! Objaśnia trudne zagadnienia, wiele przykładów i praktycznych wskazówek. I do prosty, żywy mowa - znaczna frajda z czytania i pomoc w codziennej pracy. Polecam:)
Nie wypowiadam się na temat treści książki , bo jeszcze jej nie czytałem, lecz od razu zauważyłem, że projekt okładki jest plagiatem książki "Rethinking Luxury" autorstwa Wittiga, Sommerbrocka, Beila i Albersa. Sądzę to za skandal i na miejscu autora projektu okładki książki zagranicznej skierował sprawę do sądu.
Niezwykle przystępnie napisana książka, jednocześnie wystarczająco obszerna i pogłębiona. Esencja wiedzy praktycznej, nieźle uporządkowanej. Brakowało mi takiego przewodnika po strategii i marketingu!
Właśnie skończyłam czytać. Idealna pozycja dla otwartych głów, dla których marketing to nie tylko internet, social media i kreacje "sztuka dla sztuki". Dla których celem marketingu jest kreowanie marki, która ma sprzedawać. Ponieważ o to chodzi. Jeśli pracujesz w branży, masz parę mniejszych projektów za sobą a kreaowanie marki, które faktycznie sprzedają to Twój cel - to zdecydowanie zalecam ;-)