Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko okładka

Średnia Ocena:


Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Marka, czyli wszystko co masz Autor tej książki spisał ją, ponieważ prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu dużo sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:Marketing jest prosty!Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć dynamicznie i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Starczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże ci ona zrozumieć, czym jest marka a także zależności pomiędzy nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od ciebie...Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...

Szczegóły
Tytuł Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Szczepański Jarek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Olga

    Książka ebook wartościowa i pełna ważnych dla biznesu przykładów. Pokazuje, że opłaca zastanowić się ponad każdą podejmowaną decyzją i zachować zdrowy dystans do rynku, żeby osiągnąć korzystne rezultaty. Pełna metafor zmuszających do uruchomienia fantazji i spojrzenia na te same tematy z różnorakich perspektyw. Lubisz zarządzać? - sięgnij po Strategiczny Brand Marketing!

  • Adam S

    idealnie spisane kompendium zarządzania markami! Objaśnia trudne zagadnienia, wiele przykładów i praktycznych wskazówek. I do prosty, żywy mowa - znaczna frajda z czytania i pomoc w codziennej pracy. Polecam:)

  • Marcin Łukaszewicz

    Nie wypowiadam się na temat treści książki , bo jeszcze jej nie czytałem, lecz od razu zauważyłem, że projekt okładki jest plagiatem książki "Rethinking Luxury" autorstwa Wittiga, Sommerbrocka, Beila i Albersa. Sądzę to za skandal i na miejscu autora projektu okładki książki zagranicznej skierował sprawę do sądu.

  • joanna burbridge

    Niezwykle przystępnie napisana książka, jednocześnie wystarczająco obszerna i pogłębiona. Esencja wiedzy praktycznej, nieźle uporządkowanej. Brakowało mi takiego przewodnika po strategii i marketingu!

  • Rudziafication

    Właśnie skończyłam czytać. Idealna pozycja dla otwartych głów, dla których marketing to nie tylko internet, social media i kreacje "sztuka dla sztuki". Dla których celem marketingu jest kreowanie marki, która ma sprzedawać. Ponieważ o to chodzi. Jeśli pracujesz w branży, masz parę mniejszych projektów za sobą a kreaowanie marki, które faktycznie sprzedają to Twój cel - to zdecydowanie zalecam ;-)