Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie okładka

Średnia Ocena:


Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów a także wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze dużo innych, odnajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu państwach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe a także o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu a także słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu a także do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na paru amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss; Co., Procter & Gamble i SAB Miller."Nie było do tej pory na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum kłopotów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób opisać niemalże każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka ebook Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę."dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Szczegóły
Tytuł Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Michalina

    Polecam, książka ebook dla profesjonalistów i potrzebujących.