Strategia marki okładka

Średnia Ocena:


Strategia marki

Monika Kapłan, specjalistka marketingu mody z 20letnim doświadczeniem. Ex-Global Marketing Director marki Reserved. Nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela. Strategia Marki omawia etapy budowania marki w branży fashion & beauty. Wskazuje na różnice wynikające z pracy z produktem, którego jedną z ważniejszych przewag konkurencyjnych jest design i świat estetyczny. Główne zagadnienia to: badania w branży mody (m.in. prognozowanie trendów), grupa docelowa i nisze social mediowe, tworzenie pozycjonowania w bardzo konkurencyjnej branży, esencja marki i jej ważne wartości

Szczegóły
Tytuł Strategia marki
Autor: Monika Kapłan
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Monika Kapłan
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategia marki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategia marki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.