Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Monika Kapłan, specjalistka marketingu mody z 20letnim doświadczeniem. Ex-Global Marketing Director marki Reserved. Nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela. Strategia Marki omawia etapy budowania marki w branży fashion & beauty. Wskazuje na różnice wynikające z pracy z produktem, którego jedną z ważniejszych przewag konkurencyjnych jest design i świat estetyczny. Główne zagadnienia to: badania w branży mody (m.in. prognozowanie trendów), grupa docelowa i nisze social mediowe, tworzenie pozycjonowania w bardzo konkurencyjnej branży, esencja marki i jej ważne wartości
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Strategia marki |
| Autor: | Monika Kapłan |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Monika Kapłan |
| Rok wydania: | 2024 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.