Średnia Ocena:
Strategia marki
Monika Kapłan, specjalistka marketingu mody z 20letnim doświadczeniem. Ex-Global Marketing Director marki Reserved. Nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela. Strategia Marki omawia etapy budowania marki w branży fashion & beauty. Wskazuje na różnice wynikające z pracy z produktem, którego jedną z ważniejszych przewag konkurencyjnych jest design i świat estetyczny. Główne zagadnienia to: badania w branży mody (m.in. prognozowanie trendów), grupa docelowa i nisze social mediowe, tworzenie pozycjonowania w bardzo konkurencyjnej branży, esencja marki i jej ważne wartości
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia marki |
Autor: | Monika Kapłan |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Monika Kapłan |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia marki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!